Str. Republicii nr.23, Turda

Pedodonție

Pedodonția este o specialitate stomatologică ce se adresează copiilor, ocupându-se cu profilaxia și tratamentul cariei dinților de lapte și a dinților permanenți tineri.

Vizita copilului la dentist trebuie să se producă cât de timpurie; e de dorit ca aceasta să se desfășoare într-o atmosferă veselă, relaxată, copilul s-o perceapă ca pe o joacă.

Copiii prezintă probleme dentare diferite comparativ cu cele ale adulților, fiind nevoie a fie tratați de medici specializați în stomatologia pediatrică, într-o atmosferă plăcută și prietenoasă, confortabilă pentru micuțul pacient, în care va dori să revină. Caria este o boală cronică infecțioasă rezultată în urma interacțiunii dintre zahăr, bacterii și smalțul dentar. Bacteriile metabolizează zahărul, rezultând acizi care în timp demineralizează smalțul. Copiii sunt expuși la bacterii prin intermediul salivei (părinți, alți copii din comunitate, etc.). Caria dinților de lapte evoluează mult mai rapid decât caria adultului, prin natura diferită a structurilor dentare.

Caria netratată poate duce la:
  • scăderea calității vieții
  • malnutriție
  • dezvoltare insuficientă sau întârziată
  • dificultăți în vorbire
  • dureri dentare
  • somn neliniștit
  • durere și dificultate în a mesteca
  • performanțe scăzute la școală
Vă oferim:
  • cursuri informative pentru parinti si răspunsuri la întrebări
  • sfaturi despre igiena dentară a micuțului și alimentație
  • lecții periaj + mijloace auxiliare igienă dentara
  • decondiționarea obiceiurilor vicioase
  • tratamente profilactice și de prevenție: igienizari profesionale, fluorizări, sigilări
  • tratamentul cariei dinților de lapte și a dinților permanenți tineri
  • tratamente de urgență
Vă recomandăm:
  • vizita la medicul stomatolog în primele 6 luni de la erupția dinților, dar nu mai târziu de vârsta de un an.
  • controale regulate pentru a preveni eventuale probleme sau pentru a trata caria dentară înainte ca acesta să provoace durere.

Medici dentisti: